miercuri, 1 mai 2013

1 mai


    1 mai.
    Prea multe semnificatii.
    Ziua cand s-au casatorit bunicii mei. Ziua cand s-au casatorit si parintii mei. Ziua cand a murit bunicul.
    Urasc si iubesc aceasta zi in acceasi masura. Mi se pare stupid. Ce poate fi mai stupid decat sa simti asta pentru o zi? Ar trebui sa fie ceva banal.
    In fine.. zicea cineva ca postarile mele devin din ce in ce mai scurte. Ii dau dreptate. Nu stiu de ce incep sa simt ca unele ganduri nu isi au locul aici. Aleg sa le pastrez pentru mine, sa le incui undeva in propria minte si sa le las sa zaca acolo pana se sting. Am o luna si cateva zile de cand nu am mai scris ceva calumea, o poveste sau o poezie, sau macar o pagina intreaga imprimata cu altceva decat propozitii cu referire la propria persoana. Am doar o idee pe care cred ca o sa o astern pe hartie incepand din seara asta. Sper doar sa nu raman fara cuvinte :).
    Pana la urma ziua asta nu e asa de groaznica cum ma asteptam. Asa incepe totul.. o zi banala obisnuita, un om si o idee..

    Anemona.

10 comentarii:

  1. Hmm,într-un fel ziua asta semnifică ceva pentru tine.

    Referitor la lungimea postărilor:scrii cât crezi tu de cuviinţă.Şi un rând dacă scrii,eu tot îl voi analiza,pentru că tu niciodată nu ai scris ceva fără sens.Baftă în continuare!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Știu exact ce simți. Nici eu nu mai scriu ceva "interesant și coerent și poate și lung" de la o vreme. Simt nevoia de o pauză, dar pauza asta mă îndeamnă să tot scriu, de parcă aș fi plină de inspirație. Și ce să vezi: când mă apuc de scris totul se duce de râpă.
    Și eu am multe amintiri legate de această zi. Dar știi ce spun eu? Amintirea trebuie să rămână doar o amintire. Dacă nu, amintirea se dezvoltă și oprește timpul. Iar timpul vindecă răni și ucide speranțe.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai ceva evenimente azi, nu glumă. :D
    Nu îţi face griji dacă nu ai mai postat ceva aşa cum îţi doreai, sunt sigură că îţi vei reveni curând şi vei scrie în acelaşi mod superb în care ai scris şi până acum. :*
    Vacanţă faină să ai! :3

    RăspundețiȘtergere
  4. Mm..evenimente de invidiat :)Da,si eu am incetat sa mai scriu postari lungi.Mi-a placut a ta,chiar de e scurta.Sper sa intri si pe la mine,-te astept cu drag.

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..