sâmbătă, 13 octombrie 2012

28 de ore..


    I-am dat adresa blogului, parola, tot. Am scris asta pe un bilet galben si i l-am dat. Pur si simplu. L-a atruncat pe geam si mi-a spus ca nu ii pasa lui de blogul meu (Si totusi de ce l-a cautat..?).
    Parea ametit. Eu eram beata. Simteam cum picioarele imi amortesc si capul imi vajaie. Nu mai gandeam rational. Eram .. fericita. O fericire din aia stranie, infricosatoare, care stii ca va disparea a doua zi dimineata lasand in urma doar o durere groaznica de cap.
    Nu am dormit. Nu am putut sa dorm. Stateam si ma uitam la colegii mei, la pereti, la orice, numai la el nu.
    Sunt treaza de 28 de ore si sper ca inca scriu coerent. Mainile imi tremura, si ma simt doar putin obosita. Nu mai sunt ametita si abia am ajuns acasa. Afara ploua si cred ca biletul galben s-a udat, iar scrisul a devenit indescifrabil (pe bune, chiar sper asta).
    Blogul asta e din nou al meu. Al meu!

    Sper ca el sa se tina de promisiune si sa nu se poarte ca un copil..

      Anemona?

12 comentarii:

  1. Ai o scuza ;). You were drunk :))

    Have a nice day!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Biletul l-am scris cand eram treaza, hihi :D

      Si tie o zi buna de asemenea >:D<

      Ștergere
  2. :-w Nu mai beaa ! Nt nt nt , stii ce , ma bucurr ca s-a rezolvat tot . Si chiar daca o sa mai intre sa citeasca , asta e , ce poate sa-ti faca , asta esti tu si noi te iubim pentru ca esti asa <3 . Sa ai o luna,an,viata perfecta si sa scrii la fel de frumos ! P.s : Aici e blog-ul meu :http://lovingpicz.blogspot.ro/ , sper sa iti placa , adica as fi fericita daca s-ar intampla asta si stiu ca pare un fel de publicitate dar nu intentionez sa fie asa :-s te rog sa stergi comentariul daca te-am deranjat :-s :* .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu o sa consider niciodata reclama mascata ceva.. frumos :D. Poti sa lasi link spre blogul tau de ori de cate ori doresti!

      Ștergere
  3. De obicei ne purtam ca ceea ce suntem :)

    RăspundețiȘtergere
  4. in ceea ce priveste nopti si zile nedormite putem sa ne luam de manuta :D ...si acum revenind la postarea ta, iti spun doar atat : tu scrie pentru ca iti place, nu pentru nu stiu cine acolo, care nici macar sa aprecieze ceea ce e evident nu poate! te pup

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..