miercuri, 31 octombrie 2012

Excursie la Roma

 
      - E real! Pe bune.. chiar e real! am exclamat in timp ce mi-am trantit toate bagajele pe podeaua acoperita doar de o carpeta pufoasa, ca talpile parca mi se scufundasera in materialul atat de moale, dandu-mi o senzatie extraordinara.
      El m-a privit zambind si si-a muscat buza abia abtinandu-se sa nu rada.
      - Iubita mea.. ti-am tot repetat asta si in avion si o sa ti-o mai spun de cate ori va fi nevoie. Nu visezi! Tu chiar ai castigat excursia aia la concursul de la radio.. intelegi?
      Am alergat si m-am trantit pe pat. Era atat de mare ca parca ma pierdeam printre asternuturile ca de matase, dar totusi mi se parea extrem de confortabil.
      - Mai spune-mi odata unde suntem azi! am strigat.
      Am inchis ochii imaginandu-mi ca el ma priveste curios si amuzat in acelasi timp. Puteam sa jur ca face asta.. ii cunosteam fiecare gest si de cele mai multe ori ii intuiam fiecare gand.
      - Suntem in Roma..
      - Roma..hmm.
      L-am auzit cum se descalta si am simtit cum patul parca tremura usor datorita greutatii lui.
      - Hotelul NH Leonardo da Vinci! a exclamat el cu bucurie.
      - O spui de parca ai sti ceva ce eu nu stiu, i-am spus eu cu subinteles.
      M-a luat de mana si s-a asezat chiar langa mine, apoi a inceput sa se joace cu o suvita din parul meu lung, roscat.
       - As vrea sa ma asigur ca intelegi cat de norocoasa ai fost sa castigi o minivacanta la acest hotel. Am inteles ca NH Hoteles sunt prezente in peste 20 de tari.. ce iti spune asta, iubita mea?
        - Ca oamenii astia isi fac chiar bine treaba..
        - Exact! imi sopti el sarutandu-ma pe obraz.
        - Uhmm...
        - Si ar trebui sa iti spun si ca sunt absolut sigur ca la baie o sa gasesti un cosulet plin cu produse cosmetice din noua colectie  "Agua de la Tierra”..
        Am zambit. Primul meu impuls a fost sa ma ridic din pat si sa alerg spre baie, dar felul ferm in care imi strangea mana m-a oprit.
         - Sunt convins ca sunt produse ambalate in cutii micute, viu colorate si  biodegradabile! imi sopti el la ureche, tachinandu-ma.
         - Mai bine taci, imi este destul de greu sa stau aici de parca nu mi-ar pasa! i-am spus eu bosumflata.
         - Ok.. hai sa schimbam subiectul. Stiai ca exista un hotel NH si in Romania?
         - Serios?
         - Da.. in Bucuresti.
         - Nu am stiut.
         - Ar fi placut sa ne facem vacanta de Paste acolo.
         Am inceput sa rad.
         - Eu inteleg ca iti place foarte mult camera asta, dar totusi.. haide sa ne bucuram de vacanta asta. Nu am vazut niciodata Roma, si uite cat avem de despachetat, si..
         Imi puse un deget pe buze obligandu-ma sa tac.
        - Ai dreptate. O sa vedem Roma, o sa ne plimbam pe strazile astea atat de aglomerate, o sa vedem Colosseum-ul, o sa mancam celebrele paste carbonarra facute chiar de italieni.. dar acum gata cu vorba si gandurile inutile, hai doar sa ne bucuram de vacanta asta! mi-a soptit.
        Iar dupa, buzele lui le-au cautat pe ale mele, contopindu-se in cel mai dulce sarut.

Articol inscris pentru SuperBlog2012-proba 13

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..