marți, 28 august 2012

Mare..

 
   Stau pe plaja cu picioarele in apa, o cutie de Redd's in mana si castile in urechi. Mai sunt doua saptamani de vacanta (mai putin chiar, dar shh!- prefaceti-va un minut ca e asa cum spun eu) si pot sa spun ca am avut cea mai superba vara din toate (fara exceptie).
    Un singur lucru mi-a lipsit.. el.
    Trebuie sa ma prefac ca nu imi pasa. Trebuie sa imi pun ochelarii de soare, sa imi afund picioarele in apa si sa ma bucur pentru ca in sfarsit vad si simt si eu marea (dupa 3 ani).

    Va urma..

    Anemona.

14 comentarii:

  1. Foarte dragutz. Distractie placuta. :) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc >:D< nu am putut sa raspund la comantarii din pacate :(

      Ștergere
  2. Hmm... din posturile tale de vara asta n-as fi crezut ca la sfarsitul ei vei spune ca a fost cea mai superba:)) Dar ma bucur mult ca e asa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Distractie placuta ! :*. Hai ca poti si fara el :>

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt de acord cu tine,vacanta aceasta a fost ce-a mai superba!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu ieri m-am intors de la mare.Distreazate si nu te mai gandi la nimic,meriti sa fii fericita!

    RăspundețiȘtergere
  6. de ce trebuie sa te prefaci ca nu iti pasa daca iti pasa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citisem intrebarea asta de pe telefon.. si m-am gandit mult la un raspuns (sincer)..dar nu l-am gasit.. si iar am adormit plangand :( nu stiu..asa sunt eu

      Ștergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..