joi, 30 august 2012

M-am intors


    Acum nu mai am picioarele in apa si nici nu ma mai plimb pe plaja pustie. Am corpul plin de nisip si abia astept sa faca toata lumea dus ca sa intru si eu. Tipic mie..
    E penultima zi de vara si mie nu imi vine sa cred cat de repede au trecut zilele astea. Mi-e dor de cursul de engleza, de prieteniile de-o vara, de proful cel dragut si de multe altele. Dar (cica) nu e nici o problema, voi mai avea parte de toate astea si vara viitoare. E adevarat, proful probabil nu va mai avea parul cret, saten si probabil nu va semana deloc cu EL (si probabil nu voi mai simti nimic cand il voi privi) , dar inca mai sper ca "colegii-de-anul-viitor" vor fi la fel de sociabili, amuzanti si nebuni.
       Abia asteptam sa ajung acasa. Mi-au lipsit multe.. dar nu aveam nevoie cu adevarat de nimic. Acum tot ce imi trebuie este o punga mare de popcorn si un nou episod din Preety Little Liers.

Anemona. 

18 comentarii:

  1. Bine ai revenit!
    Ne-ai cam lipsit pe aici!
    Ceva poze din super vacanță nu primim? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa pun cateva.. doar pentru tine. Dar nu cu mine (neaparat) :D. Pentru ca inca nu sunt asa cum imi doresc..

      Ștergere
  2. Multi spun,lasa ca o sa fie si o vara viitoare,dar eu cred ca nimic nu o sa fie la fel cu ceea ce a fost vara aceasta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa te uiti neaparat la PLL, daca nu ai facut-o cumva :)). Ultimul episod e :o

    RăspundețiȘtergere
  4. da chair ultimul episod e :O.. nu ma gandeam la asemenea sfarsit..

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu iti sugerez sa te uiti mai intai la Pretty Little Liars si restul sa le lasi pe mai tarziu :))
    In rest... bine ai revenit >:D<
    P.S.: Doua veri nu se vor asemana intre ele niciodata :) Poate doar cele din copilarie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele din copilarie da.. ai dreptate.
      Multam' pentru sugestie >:D<

      Ștergere
  6. ... parcă simt mirosul mării :)
    Hm, de-acum, să-ţi urez o toamnă frumoasă? :D

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..