vineri, 16 decembrie 2011

Adio iluzie!

 Oare toti oamenii merita o noua sansa?
 Oare toti meritam sa gasim un suflet pereche,oare toti meritam sa fim fericiti?!
  Eu nu cred ca merit..

  ...

  Azi am inchis ochii si am incercat sa te scot din sufletul meu. Dar te vad aproape in fiecare zi si chiar nu cred ca este posibil sa te uit. Te urmaream azi cu privirea, erai in fata mea,chiar langa mine..si ma intrebam unde este baiatul acela dragut din visul meu. Baiatul acela traieste doar din iluziile mele,sau esti chiar tu?!
  Nu vreau o poveste de dragoste. Nu vreau nici macar un amarat de sarut sau o imbratisare.Vreau doar o doza de curaj,de optimism. Vreau sa nu mai vad doar un sfarsit al unei povesti nescrise atunci cand te privesc..

  Nu merit sa fiu fericita.
  Pentru ca am fost fericita in "lumea mea" , si lumea asta a fost doar o iluzie.. si te-am pierdut.. daca pot pierde ceva care nu mi-a apartinut niciodata..doar in vis.
 
  E timpul sa merg mai departe si sa imi sterg lacrimile.
  Nu vreau sa mai sufar,nu mai suport sa te uiti la mine ca la o ciudata.
  Mi-e teama ca atunci cand ma voi schimba sa nu te mai vreau,sa imi schimb parerea despre tine.Dar este un risc pe care o sa mi-l asum..

                        "Adio,iluzie.."
 
  

8 comentarii:

  1. e atat de greu sa uiti o persoana pe care o vezi in fiecare zi . stiu .. e complicat

    RăspundețiȘtergere
  2. Teoretic toţi merităm fericire şi-un suflet pereche, practic dacă un sfert din mulţimea asta primeşte un motiv să trăiască. Şi urăsc să fiu pesimistă, dar am impresia că aşa este.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu ma pot abitine sa fiu pesimista :)) .. il vad in fiecare zi si stiu ca NU O SA POT sa il uit.. poate in vacanta il scot putin din visele mele :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand plangi, gandeste-te ca peste 10 ani nu iti vei mai aminti numele lui, nici pe al urmatorilor cativa care au trecut prin inima ta. Sper sa te ajute...

    RăspundețiȘtergere
  5. nu lasa frica sa .... spune-i in fata ....

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ella.. sper din tot sufletul sa fie asa
    @Antiignoratul o sa ii spun :* cand prind putin curaj

    RăspundețiȘtergere
  7. Absolut toti meritam feriirea noastra si meritam sa o primim si in lumea reala-poate nu asa cum ne-am imaginat-o de prima data, poate chiar mai frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Comentariul tau ma umple de optimism :* multumesc!

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..