sâmbătă, 31 decembrie 2011

Un ultim gand..


     Va doresc un an cat mai bun si va multumesc tuturor care m-ati incurajat sa scriu si care ati continuat sa imi lasati comentarii care m-au ajutat sa trec peste anuite momente sau sa vad unele lucruri din ala perspectiva.
Fie ca 2012 sa fie acel an in care visele voastre vor deveni realitate.
Sper ca la momentul trecerii dintre ani veti zambi indiferent unde va aflati: la o masa cu cei mai buni prieteni, cu familia sau alaturi de oameni langa care nu aveti ce cauta si stati numai ca sa nu fiti singuri (ca mine)..

Pentru mine 2011 a fost un an in care am ajuns unde am vrut.A fost anul in care am platit pentru unele greseli din trecut.A fost anul in care l-am cunoscut pe EL,a fost momentul cand mi-am pierdut "cea mai buna prietena". Nu cred ca a fost un an rau.Schimbarea era necesara.

Pentru voi cum a fost anul 2011?


6 comentarii:

  1. Afla cum m-am simtit eu in 2011 pe blogul meu,tie iti doresc un an cit mai frumos,plin de optimism si puteri noi de a infrunta prietenia falsa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noi iti dorim un an frumos,plin de bucurii si caldura din partea celor dragi!>:D< Multumim ca ne incanti de fiecare data cu postarile tale minunate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Îți urez un an nou plin de succese și nu succesuri :)) cât despre 2011 în cazul meu, a fost un an plin de dezamăgiri, să sperăm că următorul va fi mai plăcut :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!
    Anul care vine sa te gaseasca fericita.
    si astept cat mai multe postari, la fel de frumoase ca cele pe care le-am citit. ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. A fost un an suportabil.Am pierdut prieteni,dar am gasit unii si mai buni. Am avut probleme de sanatate, am avut probleme in dragoste, familiare.

    RăspundețiȘtergere
  6. @a.Lina acum intru :* kiss
    @Raisa multumesc :* la fel
    @Lamaitza pacat :( dar am observat ca dupa ceva rau urmeaza ceva bun.. deci asteapta-te la un an plin de bucurii (speram) ;))
    @Scriitor.a Multumesc mult:* si tu scrii frumos
    @Deea ma bucur :D si eu caut prieteni mai buni. Un an cat mai bun :*

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..