joi, 29 decembrie 2011

Da, sunt pesimista!


  De ce sa ma dau drept ceea ce nu sunt doar pentru a fi pe placul tau? .. Asta sunt eu.Voi reusi sa ma schimb doar pentru o singura persoana - pentru mine.
  Am crezut ca simt ceva pentru tine.Dar uite-ma! - sunt aceeasi. Am crezut ca acele clipe cand vorbeam cu tine pana tarziu ma vor ajuta. Sau atunci cand am incercat sa imi vand sufletul. Cand am inceput sa plang si nici nu te-ai uitat la mine.Dar nu a fost asa. Acele momente m-au distrus. Incet,dar sigur.
  De ce nu pot sa fiu si eu normala?Sa vad ca toti oamenii normali numai partea buna a lucrurilor,sa pot sa zambesc fals atat de bine?!..
  Sunt o ganditoare.Visez in majoritatea timpului.Gandesc prea mult dar nu reusesc aproape niciodata sa imi pun ideile in aplicare. Sunt pesimista pentru ca analizez toate posibilitatile si vad numai partea rea a lucrurilor.Sunt pesimista pentru ca nu am stiut sa profit de toate sansele pe care mi le-a oferit viata - si da,acum regret!.Sunt pesimista pentru ca ma inchid seara in camera mea si plang.Sunt pesimista pentru ca imi lipseste vointa de a ma schimba.Sunt pesimista pentru ca sunt doar un simplu om.. Si cred ca as gasi si mai multe scuze de genul asta numai ca sa pot sa vad partea gri a lucrurilor fara sa cred ca sunt o ciudata.

               Da,sunt pesimista..

                   

10 comentarii:

  1. Frumos...dar poate totusi incerci sa te schimbi,cu pesimismul nu prea vei ajunge departe.!!!Da,recunosc am si eu momente in care vad mai intii partea rea si apoi pe cea buna a lucrurilor!!!Baffta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ca nu voi ajunge departe in stilul asta :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Pesimimsul uneori ne ajuta,alteori numai inrautateste lucrurile.Cred ca ai un motiv pentru a fi pesimista.Foarte frumoasa postarea,nostalgica..te inteleg perfect,uneori si eu sunt asa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru apreciere. Pe mine nu ma ajuta deloc, vreau sa gandesc altfel si nu pot..

    RăspundețiȘtergere
  5. stii uneori e bine sa fi pesimist. te gandesti la ce e mai rau, te astepti la ce e mai rau si o sa ai o surpriza sa vezi de fapt ca lucrurile iti sunt favorabile.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmm:) Buna scumpo:D Mersi de vizita>:D<

    Sa stii ca suntem la un moment dat cu totii pesimisti, important e sa speri ca va iesi soarele pe strada ta:) stii cum se spune "speranta moare ultima" asa ca... nu inceta sa crezi in tine:) si in lucrurile bune care ti se pot intampla.

    Iti doresc o seara cat mai linistita si te mai astept pe la mine!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. @ZhaO..orice e posibil..cred ca depinde cum privim lucrurile
    @Scriitor.a sper din tot sufletul sa fie asa cum spui
    @C.L.M multumesc si eu pentru vizita si fii sigura ca voi reveni :*

    RăspundețiȘtergere
  8. ====MEGA-FELICITAREA DE AN NOU===== LA MULTI ANI 2012========

    Salutare si bine te-am gasit! Ai un gand bun, o urare pe care vrei s-o adresezi blogosferei? Atunci completeaza aceasta felicitare si trimite-o mai departe la 10(zece) bloggeri pe care-i apreciezi!
    -Preia prin copy&paste felicitarea din acest comentariu, adauga gandurile tale, urarea ta, numele si linkul tau, apoi inchide felicitarea si trimite-o mai departe, tot prin comentariu, catre 10 bloggeri pe care-i apreciezi!
    Daca esti unul din bloggerii la care felicitarea se va afla sambata 31 decembrie 2011, intre orele 17.00 si 18.00 atunci te rugam, inapoiaza felicitarea echipei Mostwantedblog.org pentru a fi publicata si aratata la toata blogosfera! Daca nu stii cui s-o trimiti mai departe inapoiaza felicitarea catre mostwantedblog.org! Te rugam, lasa aceasta parte de text, nealterata, te rugam vino alaturi de noi sa uram tuturor un An Nou fericit si plin de realizari!

    *Gandurile lor merg catre tine!

    -La Multi Ani si un 2012 asa cum il visati! Liviu R. - balantza.com
    -

    -Sa aveti un 2012 cu sanatate, fericire si realizari! LA MULTI ANI!
    RobertN - http://acrilice-pointpen.blogspot.com/

    -Fie ca acest Nou An, sa va aduca in viata multa bucurie, implinire sufleteasca si multa dragoste, LA MULTI ANI! Lavi H.
    http://lavii-osperanta.blogspot.com/


    Fie ca 2012 sa va aduca de 2012 ori mai multe bucurii si impliniri. La multi ani!! !!! Flyerboy
    http://gabyzmb.blogspot.com

    2012 Sa va aduca tot ce va doriti,sa fie un an plin de fericire,sperante si mangaiere din partea celor dragi!
    Raisa
    www.newcomiclife.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Multmesc mult!Si tie un an cat mai bun si tot ce iti doresti.

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..