luni, 18 martie 2013

Cand visul nostru devine realitate

   
      Ma plimb de cateva ore pe plaja aproape pustie si nu am timp sa ma plictisesc. Il tin de mana si simt ca toata lumea ne apartine. Valurile jucause ne ating picioarele ca intr-o mangaiere, iar eu privesc fascinata culoarea apei. Nu am vazut niciodata o apa mai albastra ca asta. Suntem pe Costa Brava, dar apa asta cristalina seamana cu Oceanul pe care il tot visez de cand eram mica, un Ocean in care obisnuiesc sa imi sting visele si sa inot impreuna cu delfinii. Dar nu este aceeasi situatie.. de data asta este real, si zambetul lui imi spune ca pentru prima data in viata mea cand realitatea este mai frumoasa ca visul.
      Ma saruta si ma simt norocoasa ca l-am gasit, ca ne-am gasit, ca este al meu si ne aflam in acest loc extraordinar. Ma aplec si imi umplu pumnii cu nisip fin in timp ce el ma priveste confuz. Las nisipul sa imi curga printre degete si simt ca timpul se dilata, simt aroma eternitatii intr-o clipa efemera. Ii zambesc si ii strig ca Dumnezeu este frumos si bun, ca daca a reusit sa creeze un astfel de loc nimic nu este imposibil. Ma simt bine, ma simt aproape de divinitate si de absolutul iubirii.. cu siguranta locul acesta "este de vina". Peisajul salbatic inca imi taie rasuflarea, coplesindu-ma, si uneori am senzatia ca aproape uit sa respir. Ma bucur ca oamenii nu distrug tot ce ating, ma gandesc ca acest loc era probabil la fel atunci cand Pablo Picasso a ajuns aici si a pictat cateva tablouri..
     Inca nu pot sa cred ca el si-a dorit sa facem o excursie in Barcelona. La inceput aceasta destinatie nu mi-a spus nimic. Nu am vrut sa il supar - mai ales cand l-am vazut cat era de entuziasmat - si m-am documentat. Am aflat ca Barcelona este un oras minunat, ca o excursie aici poate fi o experienta unica si placuta. Am aflat ca localnicii sunt oameni foarte amabili, ca mancarea gatita de ei poate fi o veritabila betie de arome inedite. Mi-a placut ideea ca in Chater Costa Brava se afla cele mai cunoscute branduri internationale, de la Zara pana la Dolce&Gabanna iar preturile sunt mai mult decat accesibile, mai mici decat in alte orase. Iubitul meu putea practica windstuf, unul dintre sporturile lui extreme preferate. Ne puteam distra la unul din spectacolele stradale de salsa, puteam ajunge pana in Barcelona cu trenul (un mijloc de transport destul de ieftin si rapid) si puteam vizita si celelalte statiuni din apropiere. Dupa ce am aflat toate aceste lucruri eu am fost cea care a insistat sa facem o excursie in Barcelona. El a reusit sa obtina prin intermediul agentiei de turism Paralela45 un pachet avantajos, si visul nostru a devenit realitate. Am luat avionul din Bucuresti si acum sunt aici, pe Coasta Brava, sunt cu el si toate asteptarile se transpun realitatii.
     Alesesem sa vizitez acest oras minunat pentru ca ma fascinasera toate lucrurile inedite pe care le aflasem, si eram curioasa sa vad daca poate sa existe atat de multa frumusete intr-un loc.. si acum imi dau seama ca nu visez, ca un astfel de loc chiar exista, ca suntem cei mai norocosi oameni din lume pentru ca ne aflam aici si ne avem unul pe altul.
     Se apropie de mine si ma imbratiseaza de parca nu ar vrea sa imi dea drumul vreodata, si atunci imi dau seama ca pentru mine Barcelona o sa fie de acum inainte orasul nostru, locul in care i-am oferit lui inima mea.. este un loc atat de frumos, parca bucati din sufletul lui au fost transpuse realitatii. Da, peisajul asta seamana cu el, il regasesc in linia albastra a orizontului, in razele de soare, in particulele fine de nisip.. totul in jur este el, si in el ma regasesc si eu.. si sunt atat de fericita!
     Il strang in brate si inchizandu-mi ochii imi este teama sa nu ma trezesc, realitatea ar fi prea greu de suportat.. dar nu se intampla. Ii deschid si ii vad chipul radiind de fericire, imi apropii buzele urechea lui si ii soptesc povesti nespuse, sincere.. povesti despre un vis implinit, despre oameni care iubesc, despre stelute de mare si orizonturi albastre.

     Articol scris pentru  Super Blog Spring 2013-proba 7.
     Surse de informare: http://www.infoturism.ro/litoral/costa-brava/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..