miercuri, 27 martie 2013

Numitorul comun: o geanta

   

      In a doisprezecea proba (pentru SuperBlog), Reeija.ro ne provoaca sa prezentam/ povestim un anumit moment din viata noastra. Hmm.. nici nu stiu bine ce sa aleg, ca orice persoana am trecut prin destul de multe peripetii.
      Probabil toate intamplarile care m-au marcat au un numitor comun : geanta mea. Poate o sa fie ciudata asocierea unei genti cu intamplarile prin care am trecut zi de zi, dar mie mi se pare perfect normala. Cred ca toate fetele ma vor intelege.
      Geanta mea este neagra tip postas, si are pe ea cusute niste note muzicale in culorile curcubeului. Mi-a cumparat-o mama cand a fost intr-o delegatie in Bucuresti, si atunci cand am vazut-o prima data mi-am spus ca ea ma cunoaste destul de bine. Nici eu nu puteam alege una mai buna, una care sa ma reprezinte mai bine.
      Pastrez in geanta mea servetele patate de lacrimi sau imprimate cu ruj rosu, o sticluta de parfum, o trusa de farduri, o oglinda, o carte, bilete la teatru sau bilete de autobuz, un pix si un carnetel pe care imi notez deseori gandurile sau dorintele aproape imposibile, incarcatorul de la telefon, fondul de ten.. in geanta mea se afla un intreg univers, toate obiectele care ma ajuta sa fiu eu si sa ma simt cu adevarat bine cu propria persoana.
     O intamplare amuzanta prin care am trecut eu si geanta mea (sau poate putin penibila) s-a petrecut intr-o zi oarecare din vara trecuta. Mergeam cu o prietena prin oras, si am vazut ca din directia opusa venea o prietena a mamei care imi este antipatica. Primul meu impuls a fost sa imi bag capul in geanta si sa ma rog tuturor zeilor sa nu ma observe, cu greu am reusit sa ma abtin.. am inceput deci sa caut ceva prin geanta - orice, numai sa par precupata - si am trecut pe langa femeie facandu-ma ca nu o observ. Poate m-a injurat in gand, poate m-a privit cu ciuda, ori eram eu prea concentrata (ca nu imi explic) ..  m-am izbit de primul stalp care mi-a iesit in cale. Din fericire nu m-am lovit, cazusem pe trotoar si ma uitam uimita in toate partile in timp ce prietena mea nu se mai putea opri din ras. Eram fericita ca nu m-au vazut prea mult oameni si antipatica plecase..
     Consider ca pentru o femeie geanta nu trebuie sa fie un accesoriu, ci acel ceva esential fara de care nu putem iesi din clasa, pentru ca ea te poate ajuta in situatiile-limita si cu ajutorul ei poti lua cu tine toate lucrurile de care ai nevoie, in cel mai elegant mod cu putinta.

       Articol scris pentru Super Blog Spring 2013-proba 12

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..