marți, 12 martie 2013

Lovebook - Simona Sparaco (recenzie)


     Prima carte pe care am ales-o datorita campaniei vALLuntar este LOVEBOOK (scrisa de Simona Sparaco).
     Am terminat de citit cartea aseara si pot sa spun ca mi-a placut foarte mult. Mi-a placut ca este un roman modern in care dragostea si simtul umorului se impletesc intr-o combinatie ametitoare. Putine carti m-au facut sa rad, si asta chiar a reusit.
     M-a mai impresionat ca este un roman "scris" pe doua voci, una a Solideei, o femeie care munceste inca in papetaria familei si abia a iesit dintr-o relatie de 9 ani, dar continua sa il vada pe "fostul nesimtit" care lucreaza chiar in fata acelei papetarii, cealalta voce apartinandu-i lui Edoardo, un barbat de succes, aproape logodit si de care Solideea fusese indragostita in urma cu 15 ani.
    Ce se intampla cand cei doi se intalnesc aparent intamplator pe Facebook? Le poate da peste cap o discutie de cateva ore intreaga existenta? Avea dreptate o copila de 8 ani in acea zi cand a privit un baiat si si-a spus "El este barbatul vietii mele.. nu conteaza cat timp imi va lua sa il cuceresc, este barbatul vietii mele"? Daca doriti sa aflati raspunsul la aceste intrebari faceti cumva rost de carte! :)
     
    Este prima recenzie pe care o fac si sper sa ma fi descurcat. Pentru un copac plantat am nevoie de 15 comentarii, deci va rog sa nu ezitati.
    Recenzia a fost scrisa pentru campania vALLuntar 2013.

Un comentariu:

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..