joi, 20 decembrie 2012

Iarna din EA..


   I-ai privit pentru cateva clipe chipul palid, inghetat. Arata atat de ciudat, si parca doar ochii ii erau vii.. dar nu e asta, nu trebuie sa fie.. ea e moarta doar in interior. Si atunci de ce chipul ei nu pastreaza nici o culoare, nici un zambet, nici o lacrima?!
    Oare asta este efectul pe care il are iarna asupra ei? Oare toti oamenii o vad asa iarna? Sau toti o vedem asa, mereu..? Dar daca doar tu o vezi asa? Nu, nu poate fi doar o iluzie.. uita-te la ea!  Joaca-te cu suvitele blonde incercand sa desenezi intrebari, cauta raspunsuri in ochii ei ireal de albastri.. vei putea afla ceva? Iti spun inca de acum ca nu vei gasi nici un raspuns. Multumeste-te sa ii incalzesti buzele cu un sarut fara sa te temi ca ratezi ocazia ca ea sa iti rezolve toate dilemele.. iti mai spun odata, in mintea ei nu va patrunde nimeni, nici macar tu..
     Poti sa faci orice, sa ii faci orice.. dar sa nu ai vreodata pretentia sa o intelegi. Si.. sa nu faci greseala sa te indragostesti de ea. Caldura sufletului tau nu poate topi gheata din sufletul ei, iar in ea nu va fi niciodata un alt anotimp.. si stii si tu ca iarna din ea nu este deloc compatibila cu primavara din sufletul tau.

     Nu o poti avea, nu o poti intelege, nu o poti iubi.. multumeste-te doar sa o saruti!

Anemona.

20 de comentarii:

  1. Minunata postare ... Mi-a fost dor de blogul tau ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai revenit pe aici >:D< si mie mi-a fost dor de comentariile tale

      Ștergere
  2. Chiar superba postarea. :)
    Imi place modul tau de a`ti scrie ideile .:)

    RăspundețiȘtergere
  3. E chiar frumoasa postarea ta,dar si trista in acelas timp:d..

    RăspundețiȘtergere
  4. Waw...transmiti multa nostalgie si cumva un soi de sentimente ciudate . E una din postarile alea la care nu stiu ce sa spun .. Oricum , superba . <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Sinceră să fiu postarea aceasta mi-a transmis un fior din acela care poate să pătrundă în mine doar atunci când citesc ceva fabulos!Incredibilă postare,incredibile figuri de stil şi comparaţii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc >:D< efectul asta imi doresc sa il am mereu asupra cititorilor, sper sa si reusesc

      Ștergere
  6. Vai ce articol superb!Un amalgam de sentimente transpuse in randuri fabuloase!:)Congrats:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* o sa fac si o poezie pe tema asta, sper sa imi iasa..

      Ștergere
  7. Ce frumos e portretul pe care l-ai creat. Pot spune ca ador tema acestei postari, mai ales ca reprezinta iarna si iluziile pe care le creeaza viata. Mi se pare o combinatie perfecta.

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..