joi, 6 decembrie 2012

Primii fulgi de zapada


    A nins aseara. Cand m-am trezit ma asteptam sa vad cum zapada s-a asternut, sa imi beau cana de ciocolata calda si sa ma gandesc cum o sa fac ingerasi de zapada, sa ma gandesc la copilarie si la faptul ca ziua mea este intr-o zi de iarna, sa.. dar ce rost mai are?
   In orasul asta zapada nu se asterne niciodata asa cum trebuie. Oamenii o murdaresc, o calca in picioare si parca isi bat joc. Cand ninge imi place sa ma uit spre cer. Fulgii valseaza pe un ritm numai de ei stiut, plutesc lent.. si cand ajung pe pamant ce credeti ca se intampla? Exact, sunt striviti.. oamenilor nu le pasa. Defapt nimanui nu ii pasa. De ce i-ar pasa cuiva de niste banali fulgi de nea?..
   Dar cui ii pasa de fata care isi dorea azi sa faca un om de zapada? Va spun eu.. nimanui! :)

   Anemona.

14 comentarii:

  1. Cand eram mica plangeam cand vedeam ca oamenii murdaresc zapada cu talpile lor. Imi doream ca toata activitatea orasului sa se opreasca in momentul in care ningea. Sa iasa copilasii la joaca si totul sa fie alb si atat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-as fi dorit sa fiu atat de sensibila incat sa pot plange :( eu imi doream sa plang dar nu reuseam..

      Ștergere
  2. Oamenii îşi bat joc de orice,chiar şi de zăpadă!Îţi vine să crezi cât de mult s-a schimbat lumea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a schimbat.. sau oare au fost asa mereu? Nu si-au batut joc mereu?

      Ștergere
  3. Si eu as fi vrut sa fac un ingeras in zapada,dar nici la mine nu prea a nins.Trebuie sa ajung la Brasov,acolo e zapada din plin!;))
    Pupici dulci!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pasa mie .
    Hei..macar bucura-te ca apuci sa dai ochii cu zapada , la mine cred ca prin ianuarie o sa ninga , ca deobicei :-j . M-am saturat pana peste cap de orasul asta.. fir-ar . Oricum , o sa vina momentul in care sa faci un om de zapada , si eu abia astept !
    Iarna magica!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand eram mica adoram zapada:d..acum mai putin,desi nu ratez nici o ocazie sa ma dau cu sania sau sa merg la munte:d...Cand am vazut zilele trecute toate masinile imbracate in alb chiar m-am bucurat,desi nu mi-am dorit sa ninga prea devreme...am avut o senzatie ca acum doi ani,cand adoram zapada,cand nu ratam nimic,cand era destula:))...Nu am mai facut un om de zapada de doi ani..si avand in vedere postarea ta mi-am reamintit clipele in care eram fericita cu adevarat.De cand ma stiu imi doresc sa nu plece masinile din parcare din fata blocului ca sa nu strice zapada,de aceea imi doresc mereu sa inghete afara apoi sa ninga:d...Iarna cu zapada e frumoasa la tara(cel putin pentru mine era candva)...Cam lunga postarea,nostalgie de iarna:)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am fost niciodata iarna la munte, si chiar mi-as dori.. :D

      Mi-a placut mult mult mult comentariul tau >:D<

      Ștergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..