miercuri, 21 martie 2012

Ma simt..vinovata.


  As fi putut jura ca nu am constiinta.Ca tot ce fac,ce spun,ce gandesc - ma afecteaza doar pe mine.Dar nu este asa..
  Nu va voi spune despre cine este vorba.Dar chiar am nevoie de un sfat din partea cuiva de incredere.Si cine poate sa ma ajute,cine altcineva in afara de voi - cei ce ma cititi,cei care stiti (aproape) tot?!

  Povestea incepe cu o fata cam prostuta (mda,ati ghicit,eu..).O fata care a inceput sa creda ca simte ceva.Care a inceput sa isi faca zeci de scenarii in minte.Si totusi,lipsea esentialul - curajul.Asa ca fata si-a facut un ID fals si a inceput sa vorbeasca cu baiatul.Si a inceput sa il minta (i-a dat alte poze,a mintit unde invata,nu i-a spus numele ei real..) dar si sa ii spuna adevarul (unele secrete,sentimente,etc.).Si baiatul a mintit-o.Fata a aflat si s-au certat.Ea a refuzat sa ii spuna cine era (ii era prea rusine,de ea,de sentimentul pe care credea ca il simte..). El a aflat ca ea are blog si s-a suparat,crezand ca ea a dat linkul la toti cunoscutii si si-a batut joc de el (si nu este asa, toti de aici nu il cunosc - cred.. adica nu e ca si cum i-as fi publicat numele,nu?).De atunci nu au mai vorbit in "formatul" ala (el a vorbit cu ea,dar nu stia ca este "ea" - cam complicat)
  Acum fata vrea sa ii spuna ce a simtit.Ei ii lipsesc enorm discutiile cu el.Vrea sa ii spuna lucrul acesta la inceputul vacantei de vara,ca sa poata sa "fuga" 3 luni de el.Vrea sa ii spuna fata in fata (chiar daca e timida), vrea sa ii vada privirea.. vrea sa il asculte.
 
  Deci,daca ati fi "EL",ce parere ati avea?Ce ati face in continuare?Nu ma refer doar la a place cuiva sau nu, eu chiar as vrea sa ma apropii de acest baiat (macar ca prieteni- am reusit pe acel ID,dar fata in fata nu..). El fata in fata este foarte sarcastic si glumet, dar eu l-am descoperit ca fiind o persoana care se pierde usor cu firea, putin sensibil si realist.

12 comentarii:

  1. Ei bine .. chiar asta am facut si eu >.< .Si acum vad ca e tot gresit :-??.. Cel mai bine e sa-i spui ce simti si ce-o fi o fi ..daca nu te place asta e viata :(,el pierde !

    P.S : Daca nu te superi ,si desigur daca vrei .. Imi poti da id-ul tau :*?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur :*
      sonia95ro@yahoo.com - te astept sa ma adaugi,sterg mesajul dupa :D

      Ștergere
  2. Raspund mai intai la intrebarea ta: Daca as fi EL as dori adevarul.As vrea sa stiu cui mi-am aratat sentimentele/trairile. As dori sa vad persoana respectiva.Indiferent de situatia care este,momentan, care te apasa incearca sa ii spui adevarul. Nu astepta pana la vara. Vara nici nu se face prezenta.Stiu ca iti este frica de respingere, de "vorbe proaste",de suferinta,dar toate acestea fac parte din ciclul vietii. Indiferent daca poti sau nu TREBUIE SA II SPUI ADEVARUL!ACUM!

    Referitor la postare: este una buna. Una prea buna.Trebuie sa ai in vedere mai multi termeni pentru a compara: teama, frica, iluzie, sentimente nespuse. Te-ai indragostit "virtual" de personalitatea unui baiat. Mi s-a intamplat si mie. Si am renuntat. Nu merita. Crede-ma ca nu merita niciun baiat o lacrima de a ta, indiferent de natie. Trebuie sa gasesti acel baiat care sa te aprecieze si sa te iubeasca fara nicio teama sau orice altceva.

    Deea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un punct de vedere :( .. Chiar ai dreptate.Este o iubire.. virtuala si cam imposibila.

      Ștergere
  3. De ce sa astepti pina la vacanta?Poate reusesti sa incerci sa mai comunici cu el,poate va impacati si va vedeti fata in fata.Asa va fi altfel.Realitatea schimba mult relatia.Una pe net ,nu poate,dar chiar NU POATE EXISTA !!!! (Intra pe la mine)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu sunt cam cum l-ai descris pe tip. Cel mai frumos ar fi sa te intalnesti cu el si sa ii spui totul asa cum ai scris aici. Daca e destul de destept, va intelege de ce ti-a fost teama si daca i-ai spus si parti din adevar, nu are cum sa nu te placa. Problema este ca nu te vad facand asta, pentru ca iti lipseste curajul, nu constiinta. Dar eu, daca as fi EL si ai face ce am spus, te-as ierta cu conditia sa ramai o perioada sub observare (nu ti-as spune asta in fata) si as astepta sa vad cum te comporti si daca se confirma sau nu sentimentele tale. Asta daca nu cumva are pe altcineva si ii este usor sa renunte la tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pune ca suntem aproape colegi?:-s
      Ai dreptate,imi cam lipseste curajul :(

      Ștergere
    2. Pai nu se pune daca il eviti sau nu discutati...

      Ștergere
  5. Hmm... Mie sincer nu imi plac treburile astea cu id-uri false si a te preface ca esti altcineva... Sunt de parere ca ar fi trebuit de la bun inceput sa fii tu cand vorbeai cu el, nu sa te dai drept altcineva.
    Daca as fi el cred ca as reactiona urat... dar, poate, ti-as si spune ca trebuia sa nut e fi ascuns :)

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..