sâmbătă, 3 martie 2012

Asta sunt eu?!

 "Asta sunt eu?" - genul asta de reactie l-am avut cand am aflat rezultatele. Am luat 50 de puncte la olimpiada la biologie.Din 100.Poate vi se pare putin,dar pentru mine nu este. Locul 40 din 123. Sunt .. bucuroasa.
  Cineva de pe blog mi-a spus ca in curand "voi exploda de fericire".
  Intrebare: cum a stiut?!


    Atasez aici o melodie mai .. vesela.Pentru voi si pentru mine.M-am uitat prin vechile mele postari si vad ca am fost mai mult trista.. Daca nu sunteti de acord cu gusturile mele nu e nici o problema.

13 comentarii:

  1. Ii iubesc pe foster the people, si cand i-am auzit in TVD, am fost ceva de genu "fuck. tipii astia o sa ajunga mari!!!"
    Bravo, pentru olimpiada.
    Imi place imaginea pe care ai pus-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.Multumesc.Multumesc ;))
      Recent i-am "descoperit" si eu,si da..sunt geniali :x

      Ștergere
  2. Felicitări pentru olimpiadă!! Ăsta poate fi începutul exploziei tale de fericire[oare am scris bine?!]. Sper din suflet să zâmbeşti mai des de acum înainte! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti foarte bravo !!! Mult,mult succes pe viitor !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. bravo!
    sora mea a luat 34 ;))

    ma bucur sa te vad mai binedispusa decat de obicei :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari! :)

    Referitor la chestionarul cu aspectul blogului, cred ca ar fi indicat sa cauti o tema care sa nu fie asa de lata (1270px) pt ca pe monitoarele cu rezolutie de 1280px sau mai mica (pe latime), va trebui sa faci scolling orizontal, lucru care e deranjant. Just my 2 cents...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa incerc sa rezolv aceasta problema :D multumesc :*

      Ștergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..