marți, 29 aprilie 2014

Mi-as fi dorit sa traiesc in alt timp


    Mi-as fi dorit sa ma fi nascut in alt timp. Ma simt batrana.
    Am senzatia ca s-a scris deja despre orice s-ar fi putut scrie. Orice subiect a fost abordat. In lumea asta nu este loc si pentru mine.
  
            *

     Imi amintesc cand m-ai intrebat de ce scriu. Ti-am spus ca vreau sa traiesc vesnic, ca sunt prea orgolioasa pentru a lasa moartea sa imi disipe intreaga fiinta. Tine minte, doar criminalii in serie, eroii si scriitorii buni pacalesc eternitatea. Lumea din ziua de azi nu are nevoie de eroi. Nu cred ca as avea curaj sa omor nici macar un animal. Acum spune-mi, am de ales.. ?

           *

     Intr-o zi o sa iti dai seama ce meriti cu adevarat si o sa pleci si tu. Voi ramane fara curajul sa te astept. O fiinta banala care se visa odata scriitoare. 

2 comentarii:

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..