sâmbătă, 8 septembrie 2012

Competitie anuala de blogging - SupeBlog

 
   M-am horatat sa ma inscriu si eu la SuperBlog 2012 dupa ce am citit articolul scris de C.L.M .
   Nu stiu daca am sanse. Nici macar nu stiu daca voi fi acceptata. M-am uitat pe lista celor care participa si sunt multe bloguri foarte cunoscute. Dar daca nu risti nu castigi, nu este asa?
   Organizatorii vor propune diferite teme, iar noi - participantii - le vom aborda. Banuiesc ca este un concurs care stimuleaza partea creativa, imaginatia dar care reuseste sa promoveze blogurile romanesti.
    Vor fi si premii. Banuiesc ca si multa distractie. Va fi si o gala de premiere la Bucuresti.. hmmm. Acum deja incep sa imi imaginez diferite scenarii, hi hi!


     Nu va cer sa va inscrieti si voi. Doar sa aruncati o privire pe site-ul acestei competitii. Merita!

20 de comentarii:

  1. Cât de interesant!
    Mulţumesc pentru informaţie.

    Am văzut că în ultimul timp îmi urmăreşti blogul şi asta mă bucură foarte tare, chiar mi-aş dori să fim prietene!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred că ai mari şanse!Eu nu mă bag.Nu-s eu de competiţii d-astea..

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma inscriu si eu zilele acestea!:D
    Succes!
    P.S:Presimt ca va fi foarte distractiv,asta conteaza in primul rand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ne si vedem, uite ce departe gandesc ;))

      Ștergere
    2. Ar fi chiar dragut.Imi place ideea de a descoperii persoana din spatele blogului!

      Ștergere
  4. Am citit si eu zilele trecute despre ce e vorba, insa am decis sa nu ma inscriu. Nu anul asta cel putin. Oricum, eu scriu in mare perte pentru mine, nu pentru altii sau epntru premii :D. (Desi tot pentru mine ar fi si "distractia" de a participa, insa anul asta prefer doar sa stau si sa avd despre ce e vorba :) )

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai gresit numele in titlu :D
    Succes la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mult succes! Si eu sunt inscris in concurs.

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut si bun venit printre participantii la SuperBlog 2012! Iti multumim pentru inscriere si te asteptam la start luni, 1 octombrie! Succes! :)

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..