duminică, 22 aprilie 2012

Leapsa.

  Vreau sa ii multumesc lui Sweet Lemon pentru leapsa si sa o rog sa ma scuze pentru ca am fost cam nesimtita ocupata si am uitat de aceasta leapsa.Sper sa nu imi porti pica.. prea mult timp ^^ .
  
 1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
 Am prostul obicei sa indoi paginile.. nu faceti ca mine :)) !
2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
  Hm.. Am castigat o carte la un concurs, "Uratii" de Scott Westerfled.Spre rusinea mea am inceput-o,dar nu am apucat sa o si termin.Este destul de interesanta.

3. Citiţi în baie?
  Nu prea mi se intampla chestia asta :)) citesc cu lanterna sub patura pana seata tarziu,se pune?!

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
  Da.Am inceput o carte,dar de multe ori nu am inspiratie si nu am mai lucrat la ea de ceva vreme.Linkul aici. Mentionez ca imi doream foarte mult sa scriu o carte pana la varsta de 18 ani.
5. Care este cartea preferată?
    Ce intrebare grea.. Of. Cartea care mi-a marcat copilaria a fost "Singur pe lume" de Hector Malot. Povestea baietelului care nu are propria lui familie si calatoreste prin toata lumea pentru a se regasi este fascinanta.Dupa am "descoperit-o" pe Sophie Kinsella si umorul din cartile ei.Ma aseman foarte mult cu eroina - Rebeca- la fel de aiurite si obsedate dupa cumparaturi amandoua :)) .Dar imi place foarte mult si "Vei fi acolo?" de Guillaume Musso.Povestea de dragoste care sfideaza timpul si moartea nu m-a lasat rece.. Nu pot alege dintre acesti trei autori.

6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
   Cartile despre care am scris mai sus le-am recitit de foarte multe ori.Imi place sa reciresc carti pentru ca de fiecare data sunt atenta la alte detalii, parca redescopar ceva nou in fiecare.. E un sentiment uimitor.

7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
  Ar fi .. ar parea ireal.Cred ca as ramane fara cuvinte.Probabil as cere si ceva sfaturi pentru o viitoare cariera in domeniul literal.

8.Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine? 
  Normal! Vorbesc cu unii prieteni.. si pe bloguri de specialitate.

9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
  Citesc cateva pagini la inceput.. daca ma "vrajeste",continui..daca nu o las balta :)).Asa patesc mereu.

10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
  "La tiganici" de Mircea Eliade daca vorbim de autori romani.. este o nuvela fantastica care m-a facut sa imi pun foarte multe intrebari,moartea este prezentata intr-un mod atat de diferit.. Si desigur,recomand si cartile mele preferate ^^

11. Care este locul preferat pentru lectură?
   In pat.

12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
   Cand citesc nu imi place sa aud alte zgomote.Parca sunt maniaca cand vine vorba de asta! :))

13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
   Sincer.. nu.

14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
    Cele mai multe de la biblioteca,merg aproape saptamanal.

Mi-as dori sa preia aceasta leapsa si Sufletdetarfa  Scriitor.a Tibi  Rosalia  si Flori. 

 Si pentru toata lumea,o intrebare: ce carte ti-a marcat existenta?Este si cartea ta preferata?

12 comentarii:

  1. Cartile evoca spiritul, dar nu il definesc. Nu cred ca exista carti care pot marca existenta cuiva, ci doar oameni care se regasesc in randurile lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cred ca am sa raspund aici, nu am cui sa transmit aceasta provocare:
      1. de obicei memorez numarul paginii din cartea pe care o citesc;
      2. nu, nu am primit carti cadou in ultima vreme;
      3. nu citesc in baie... e o intrebare cam ciudata, dar in fine...
      4. m-am gandit de multe ori, probabil ca ar fi autobiografia mea;
      5. nu as putea raspunde acestei intrebari pentru ca nu am citit destule carti incat sa pot alege; deocamdata, ma rezum la "Rascruce de Vanturi", de Emilie Bronte, cu riscul de a suna a cliseu;
      6. nu, nu imi place sa recitesc carti pentru ca ma plictisesc lucrurile pe care le stiu deja;
      7. probabil ca ar fi o intalnire absolut obisnuita, i-as felicita pentru cartile scrise si le-as sugera sa mai scrie;
      8. de obicei da, cu amicii sau colegii;
      9. spre rusinea mea, de cele mai multe ori am citit pentru ca mi se cerea la scoala; in rest, aleg in functie de gen sau autor;
      10. cea mai obligatorie lectura este abecedarul, dar nu ar strica si un dictionar sau un indreptar ortografic si ortoepic :))
      11. in pat sau in gradina, la soare;
      12. nu, muzica ma distrage de la lectura, prefer linistea;
      13. am citit cateva;
      14. cele mai multe sunt cumparate.

      Ștergere
    2. Pai daca o puneai pe blogul tau o vedeau si cititorii ^^ nu e neaparat pentru transmis mai departe :D aia cu abecedarul e buna :)))

      Ștergere
    3. O vad si aici, avem cativa cititori comuni, cum ar fi Lamaitza :)

      Ștergere
  2. Nu m-am suparat pe tine,stai linistita! Leapsa nu era obligatorie, era facultativa. Ma bucur ca ai facut-o totusi si ti-am aflat preferintele in materie de carti :). Acum cateva chestii legate de raspunsurile tale:
    1. Mi se pare foarte tare ca ai castigat o carte la un concurs!!! Era un concurs pe un blog, banuiesc... ?
    2. Incearca si "Fata de hartie" de Guillaume Mussoo. E geniala :x.
    3. Am citit La tiganci si nu mi-a palcut deloc :(. Interesanta ideea, ai dreptate, dar prea "imbarligata" :D
    P.S.: Sunt tare curioasa daca Sufletdetarfa va prelua leapsa si care vor fi raspunsurile ei :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.P.S.: Nu stiu daca m-a marcat vreo carte... Mi-a placut mult La Medeleni, dar... marcant... nu. Mai e timp sa gasesc carti "marcante" :D.

      Ștergere
    2. Ma bucur ca nu imi porti pica :*
      1.da,pe www.cartepentrumine.blogspot.com :D
      2.nu am avut ocazia sa o citesc,o sa incerc :D multumesc pentru recomandare
      3.nici mie nu mi-a placut prima data,dar dupa am interpretat simbolurile la scoala .. e foarte multa mitologie ^^
      Nu cred ca Suflet o va prelua,dar eu mi-am facut datoria :D

      Ștergere
    3. Mda, la noi la ora de romana... nu interpretam rpea multe simboluri... asa ca nu-mi place :))

      Ștergere
  3. Hmm, probabil La răscruce de vânturi, de Emily Bronte.

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..