vineri, 18 octombrie 2013

Vreau o geanta fermecata


   
   Sunt fata. Sunt fata si sunt obsedata de genti..
   Am o gramada de gentute sport, elegante, multicolore sau chiar monocromatice, din piele sau materiale textile, lucioase sau mate, gentute de firma sau imitatii, de calitate sau nu prea etc. Am o gramada de genti si parca nici una dintre ele nu se potriveste 100% cu vreo tinuta anume. Asta este un paradox al femeilor: mereu se plang ca nu au cu ce sa se imbrace si cum sa se asorteze, chiar daca nu mai exista loc pentru haine in sifonier.
   Nu ma intelegeti gresit. Imi plac la nebunie gentile mele. Tot ce fac este sa caut o scuza pentru a putea sa imi cumpar altele, sa am o colectie cat mai variata. Nu asta facem noi, femeile?
   Si totusi, orice as face nu reusesc niciodata sa gasesc geanta la care am visat mereu. Am gasit una asemanatoare in magazinul online Reeija, dar nu este magica. Calitatea corespunde insa si celor mai exigente conditii.
   Inca te mai intrebi de ce as vrea o geanta magica si nu ma multumesc cu una obisnuita si de calitate?
   Pur si simplu imi doresc o geanta care sa isi schimbe culoarea in functie de starea mea de spirit. Cand sunt suparata sa devina neagra ca cele mai intunecate umbre, cand sunt fericita sa fie pictata in cea mai optimista nuanta de roz, cand am nevoie sa fiu singura sa fie gri si sa nu iasa deloc in evidenta si asa mai departe. O voi putea asorta la orice si oamenii vor sti sa se comporte cu mine in functie de starea mea de spirit. In geanta mea neobisnuita nu voi pastra tot felul de nimicuri si chestii importante sau mai putin cum face orice orice femeie, in geanta mea voi pastra amintiri: frumoase sau mai putin frumoase, voi pastra acolo toate amintirile care m-au facut sa devin tot ceea ce sunt astazi. De fiecare data cand voi dori sa le retraiesc, voi reusi sa resimt aceleasi senzatii doar mangaind materialul fermecat al gentii.
    Ati ghicit.. vreau o geanta magica, o geanta cameleon. Poate este o idee nebuna, dar sunt o visatoare si cred ca imposibilul poate deveni posibil atat cat iti pastrezi speranta.
    Nu ma judecati.. sunt doar un om cu prea multa imaginatie.

    Articol scris pentru SuperBlog 2013-proba 7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..