miercuri, 16 octombrie 2013

Weekend perfect la munte


    Lumina diluata mangaie peretii camerei in reflexii palide. Am avut grija sa trag draperiile catifelate de culoarea untului topit, iar acum pur si simplu ma bucur de senzatia de a nu avea nimic de facut. Tu inca dormi. O alcatuire neuniforma de lumini si umbre ne inconjoara.
    Iti simt ritmul respiratiei si ma infior. Nu imi vine sa cred ca esti langa mine. Credeam ca ideea mea de a "evada" pentru un Weekend la Straja ti se va parea complet nebuneasca, dar spre surprinderea mea ai acceptat. Mi-ai spus ca te-ai gandit si tu la asta acum cateva zile, dar nu reusisei sa aduci subiectul in discutie. Nu e cam ciudat ca gandim amandoi la fel?
    Imi sting din gand sclipirea acestei idei si ma dau jos din pat, cu grija sa nu te trezesc. Ma opresc si te privesc cateva secunde : esti atat de dragut cand dormi! Ai parul ciufulit, trupul relaxat si zambesti .. oare ce visezi? Nu cred ca ar fi bine sa te trezesc acum.
    Hotarata, ma indrept spre usa din sticla si ies pe balcon. Aerul curat imi inunda parca intreaga fiinta. Pe munti, verdele brazilor se contopeste placut cu stralucirea culorilor in care toamna a pictat frunzele moarte. Muntii intalnesc in unele locuri norii. Pamantul pare sa devina una cu cerul. Ma simt mai aproape de Dumnezeu. Cabanele se pierd la poalele muntilor, nereusind sa diminueze naturaletea peisajului. Straja este o zona minunata.
    Ma gandesc la ce o sa facem astazi si simt cum imi tresare sufletul de bucurie. Voi cobora sa iti pregatesc micul dejun in bucataria pensiunii. Sunt sigura ca gasesc acolo toate ustensilele necesare pentru a prepara ceva delicios cu alimentele aduse de acasa.
    Te voi trezi cu un sarut, intrebandu-te daca el poate fi mai dulce ca visul tau. Iti voi servi micul dejun si dupa ne vom plimba prin statiune. Vom sta imbratisati pe o banca, langa lac, vrajiti de peisajul feeric. Ne vom plimba prin parcuri si vom cumpara o gramada de suveniruri pentru cei dragi. Vom face multe poze, incercand sa pastram vii amintirile cat mai mult timp. Vom lua pranzul si cina la restaurantul vilei Alpin (Straja) si vom adormi imbratisati, dupa ce vom vorbi aproape toata noaptea despre nimicuri. Ne vom trai povestea de un weekend la intensitate maxima..

      Articol scris pentru SuperBlog 2013-proba 6

2 comentarii:

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..