duminică, 6 octombrie 2013

Probleme in Lumea Basmelor

  
    In Lumea Basmelor, binele invinsese raul de cateva decenii. Eroii inzesrati cu cele mai bune calitati isi traiau viata in liniste si armonie. Nimic nu prevestea "dezastrul" care avea sa urmeze.
    Intr-o zi, o vrajitoare arunca un blestem asupra intregii lumi de poveste. Parul superb al personajelor de basm isi pierdu stralucirea, elasticitatea firului si reflexiile deosebite. Chiar si Ileana Cosanzeana avea acum parul inspicat, lipsit de vitalitate. Lui Fat Frumos incepu sa ii cada parul, cositele frumoasei Rapunzel isi pierdura culoarea aurie a parului, decolorandu-se, parul Cenusaresei imbatrani brusc. Aceeasi soarta o avura toti cei care traiau in Lumea Basmelor, fiind nevoiti sa se confrunte cu aceleasi probleme. 
    Vrajitoarea se amuza copios, dar distractia nu dura mult timp. Cand cei din regat reusisera sa descopere noua gama Farmec, toate probleme luasera sfarsit. Parul uscat isi recapata stralucirea dupa doar cateva utilizari ale unei masti hranitoare, parul lipsit de stralucire avea acum cele mai frumoase reflexii, cel vopsit isi recapata stralucirea si cel inspicat era acum hidratat. Pacea si armonia domneau din nou in Lumea Basmelor.

     Personal, consider ca produsele Farmec sunt ideale oricarui tip de par datorita gamei variate a produselor. Am testat doar serul hidratant termoprotector (l-am folosit cand imi intindeam parul cu placa) si am fost foarte multimita. Are o consistenta putin uleioasa si un miros foarte placut.
    Toate tipurile de par au nevoie de o ingrijire speciala si tu poti fi astfel "doctorul parului tau". Orice problema legata de par are acum rezolvare datorita celor mai iubite produse romanesti.

     Articol scris pentru SuperBlog 2013-proba 3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..