marți, 29 octombrie 2013

Eleganta si rafinament: familia Luxury


     Ieri am fost invitata sa iau pranzul impreuna cu familia Luxury. Ii cunoscusem pe toti la expozitia de pictura a unui prieten comun. In timp ce doamna impreuna cu sotul ei admirau uimiti o pictura minunata care infatisa portretul unui tanar cavaler, frumoasa lor fetita a intrat in vorba cu mine in timp ce isi tinea strans de mana mama. M-a uimit tonul inocent al vocii ei si puritatea gandurilor. Cred ca copila m-a placut pentru ca o tratam ca pe un om mare si nu o luam in ras asa cum probabil procedau ceilalti adulti.
     Am intrat dupa in vorba cu parintii ei. Mi-am dat seama dupa tonul vocii lor, aspectul sofisticat si intrebarile pe care mi le puneau ca sunt niste oameni rafinati, inteligenti. Femeia avea parul de un blond palid, buzele rosii asemanatoare culorii delicioase a vinului si ochii mari si azurii. Era imbracata cu mult gust intr-o rochie crem, simpla. Ce mi-a atras atentia la ea a fost colierul pe care il purta: un lant fin din argint pe care era atarnata o piatra pretioasa de culoarea ierbii proaspat cosite. Parfumul ei dulceag completa perfect delicata aparitie.
     Barbatul era imbracat intr-o camasa in carouri alb cu negru, blugi lejeri si tenisi. La mana purta un ceas cu o curea din piele bej. Stilul lui imi parea prietenesc, simplu.
     M-am despartit cu greu de familia Luxury dupa ce copila fermecatoare m-a pus sa ii promit ca o voi vizita cat mai curand. Am facut schimb de numere de telefon cu parintii ei si nu mica mi-a fost mirarea cand femeia blonda m-a sunat. M-a invitat la masa de pranz a doua zi spunandu-mi ca micuta fetita ma asteapta. Am cumparat un buchet de flori, o sticla de vin bun si un ursulet de plus pentru copila si a doua zi am onorat placuta invitatie.
     Trebuie sa recunosc ca inca de cand am intrat in casa familiei Luxury mi-a fost imposibil sa nu remarc mobila de bun gust in nuante pastelate, faptul ca erau flori petrutindeni si parfumul lor plutea peste tot in incapere sau ca intreaga camera era foarte luminoasa. Langa fotoliile roz pal era o masuta de cristal pe care "trona" un glob pamantesc, auriu. Acest detaliu m-a uimit, nu intelegeam ce cauta acel obiect intr-o camera atat de simplu mobilata. Domnul Luxury mi-a inteles indignarea si a zambind, spunandu-mi ca "globul pamantesc" nu era nimic mai mult decat un recipient cu gheata care reusea sa pastreze mereu bauturile reci. Pusese special acolo o sticla din cea mai scumpa sampanie. Am zambit incrucata. Nu mi-as fi imaginat niciodata asa ceva deoarece vazusem ca harta era schitata cu toate detaliile.
     Fetita a iesit din camera ei si mi-a sarit in brate de parca ne-am fi cunoscut de o viata. Chiar daca nu o stiam de mult timp am simtit ca m-am atasat de ea, de sufletul ei pur si sincer. Tinea in mana o caseta muzicala superba, aurie pe al carei capac era scluptata parca o lebada magica, cu aripile pline de cristale. O minunata simfonie s-a revarsat in toata camera. Am simtit cum - inexplicabil - sufletul mi se umple de bucurie.
     Masa de pranz acasa la familia Luxury a fost o experienta inedita pe care sper sa o pot repeta cat de curand. Am aflat ca ei au chiar si o afacere online, vanzand produse pe care le lucreaza intr-un atelier special. Ma bucur ca nu tin asemenea comori doar pentru ei si ca cei care isi doresc isi pot permite acum aceste obiecte minunate si multe altele.

      Articol scris pentru SuperBlog 2013-proba 12

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..