marți, 6 august 2013

Triathlon Challenge Mamaia 2013


      Nu stiu cati dintre voi ati auzit de www.trichallenge.ro/ . Acesta este un site care va pune la dispozitie toate informatiile necesare despre provocarea Triathlon Challenge care va avea loc in Mamaia la inceputul lui septembrie.
      Regulile sunt simple: poti participa fie intr-o echipa formata din 3 persoane (un alergator, un inotator si un biciclist), fie individual. Sunt mai multe categorii de efort, iar premiile sunt pe masura.
      Eu una mi-as dori sa particip ca alergator. Sa inot nu stiu, si pe bicicleta nu merg foarte bine. Cu alergatul alta e treaba. Am inceput sa alerg de la inceputul verii, dar trebuie sa recunosc ca nu am un progam constant. Daca as fi selectata, m-as apuca de treaba serios :).
      Sunt curioasa care imi sunt limitele. Oare mi le pot depasi?
      Daca sunteti curiosi, accesati site-ul de mai sus. Este de apreciat faptul ca avem astfel de initiative si in Romania, actiuni care promoveaza sportul si munca in echipa. Si poate.. cine stie?! Gasesti trei prieteni, formati o echipa.. si castigati si marele premiu. Oricine poate sa viseze, dar cei care isi transforma visele in realitate sunt cu adevarat puternici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..