duminică, 9 septembrie 2012

Parfum de portocale

26 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Asta a fost si reactia mea. Si trebuia sa impart chestia asta si cu voi :D

      Ștergere
  2. Ce inteligent!Nu mă gândeam la asta!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant, nu cred ca m-as fii gandit vreodata la asta. ;D

    RăspundețiȘtergere
  4. o sa ma mai gandesc la ce am citit aici la tine...
    dar daca portocala este seaca? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm.. nu m-am gandit la asta. Si stim cu totii ca exista si persoane goale pe interior.. hmm..

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Pai conteaza mai mult decat orice cum suntem noi cu adevarat

      Ștergere
  6. Cred că aşa suntem ţi noui oamenii. Când suntem iritaţi iese la iveală tot ce am acumulta în exterior...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ma bucur ca ai reusit sa vezi esenta din spatele randurilor :D

      Ștergere
  7. Acea portocala reprezinta caracterul oamenilor, pe care de cele mai multe ori incearca sa-l ascunda. Ce bine ca datorita nervilor, le cade acea masca nascuta involuntar!

    RăspundețiȘtergere

(..) si atunci am sters tot ce reusisem sa scriu, si am desenat doar o pereche de aripi sfasiate de dor..